Copyright © Alle rechten voorbehouden. Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid
Home.Customer Focussed Management.GoudenOor erkenning.Over Vedas.
De positie die de klant in neemt is snel aan het veranderen. Steeds meer organisatie zien dat de klant veeleisender is geworden en wars is van ‘gedoe’ rondom klachten en service. In steeds meer sectoren zetten nieuwkomers de standaard. Deze nieuwe organisaties springen handig in op de behoefte aan meer transparantie dienstverlening en eigen regie (self-service). Organisaties die echt uitglijden, zijn de speelbal op social media.

Wat kunnen organisaties doen om dichter bij de klant te komen? Hoe betrek je mensen in deze nieuwe realiteit?

Klantfeedback levert een schat aan informatie over klantbehoeften, organisatie- en procesverbeteringen, loyaliteit en productontwikkeling. Geen organisatie kan het zich permitteren om deze informatie te negeren. Luisteren naar klanten en daadwerkelijk horen en begrijpen wat de klant bedoelt en wil, is een vak apart. Klanten betrekken in procesontwerp en productontwikkeling is een gouden praktijk.

De GoudenOor standaard en de GoudenOor erkenning helpt organisaties om dichter bij haar klant te komen en duurzame klantrelaties te smeden.

Vedas Quality onderzoekt en erkend organisaties die in staat zijn om klantfeedback volledig te ontvangen, de klant optimaal van dienst te zijn en het klantbelang duurzaam te dienen.

Erkenning is mogelijk op drie niveaus:
1. Voor organisaties met een klantgericht klachtproces
2. Voor organisaties waarin klantfeedback leidt tot integrale sturing
3. Voor organisaties die het hele domein van klantgevoeligheid beheersen.

Meer informatie over erkenning (certificering), leest u hier.
Customer Focussed Management
Organisatiesturing op basis van feedback
Klantfeedback als cruciale stuurinformatie
Feedback Management
Over Vedas Quality Certification
Customer focussed
Management
Customer Focussed Management